Israel, 27 juli 2018

Beste vrienden,

Hoewel er amper over wordt geschreven, worden er regelmatig raketten afgeschoten. In het bijzonder in het zuiden, met Sderot als centrum.
40% van de kinderen is verplicht dag en nacht in schuilkelders te leven.
Wel wordt veel geschreven over het neerschieten van een vliegtuig dat boven Israel heeft gevlogen.

Ik dank diegenen. die een donatie hebben overgemaakt. Mijn verzoek aan allen: vergeet onze bankrekening niet. Uw bijdrage is een zegen voor de jongelui die door de raketten zijn geraakt of beschadigd.
Ik wens u een Shabbat Shalom en een gezegende zondag.

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.