Israel, 9 augustus 2018

Beste vrienden,

Twee berichten van mij in een week dat is iets dat zelden voorkomt.

Gisteren en vannacht was er wederom een explosie van geweld in het zuiden van ons land. Honderden raketten, om de paar minuten, werden afgeschoten vanuit Gaza Israël in. Terwijl ik u schrijf, duurt dit geweld nog immer voort.

In Sderot zijn zeker vijftien gewonden gevallen en de bewoners in het zuiden, en ook Odelia en haar familie, en de andere gezinnen in Sderot, waren verplicht om de hele nacht in de schuilkelder door te brengen.

Ik hoef het u inmiddels (helaas) niet meer uit te leggen wat dit betekent.

Help ons de slachtoffers van terreur te helpen, het is heel hard nodig.

Shalom en dank u, ook en vooral namens de bewoners uit het zuiden,
Harry Nihom

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.