Aside

Israel, 27 februari 2019

U ontvangt de laatste paar maanden mijn Focus onregelmatig. Belangrijkste reden is toch wel het internationale nieuws waarbij Israel betrokken zou kunnen zijn. Ik meen dat het binnenlandse nieuws geen belangstelling heeft. In april zijn er de verkiezingen en dit met een groot aantal partijen en dat heeft dan natuurlijk wel uw interesse.
Ook van groot belang is de regen tot nu toe. We leven in een groen land.
Bekend is wel dat er regelmatig raketten op Israel worden afgeschoten. Maar onze premier Bibi Netanyahu organiseert iedere keer goede tegenmaatregelen.

Wel hebben wij praktisch gesproken onze handen vol aan de slachtoffers van terreur, die geholpen moeten worden.
Ik verzoek u daarom dan ook ons financieel te steunen opdat wij steun kunnen geven aan de lichamelijke en geestelijke patiënten.
Dank bij voorbaat namens onze stichting Lechaim.
Shalom,

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)
* Stichting Lechaim heeft de ANBI status.