De spreekbeurten in Nederland

Beste vrienden,

Gedurende de afgelopen dagen hebben we een redelijk aantal verzoeken ontvangen van mensen, die een spreekbeurt willen bijwonen. Voor de goede orde hierbij een overzicht. Mocht u meer informatie willen hebben, stuur ons dan een berichtje.

Mocht u relaties hebben, die misschien mijn nieuwsbrief willen ontvangen, stuur mij dan a.u.b. hun emailadres.

In de huidige gecompliceerde, moeilijke periode van aanslagen, messentrekkerij, stenen gooien enz, doe ik een beroep op u om onze stichting financieel te steunen, opdat wij de directe en indirecte slachtoffers kunnen begeleiden. De huidige spanning, gecreëerd vooral door jongere moslims, heeft als consequentie dat veel kinderen psychisch ziek zijn en hulp nodig hebben.
Uw medewerking wordt bijzonder gewaardeerd.

Ik wens u allen, in Nederland en Israel, een Shabbat shalom, een goede zondag en ondanks de onrust, een prettig weekend.
Namens het Lechaimbestuur, groet en shalom,

Het programma van de spreekbeurten:

za 31 oktober namiddag : Barendrecht, Boerhaavelaan 23, zaal open 12.30, tot 17.00 uur
zo 1 november middag : Harlingen, Lanen 65, Bapt.Gem. Bethel, 13.00 uur
zo 1 november avond : Peins, Dorpsstraat 49, Rehoboth, 19.00 uur
ma 2 november avond : Punthorst, Puntweg 9, Geb. De Hof, 20.00 uur
di 3 november avond : Middelburg, Herenstraat 14, Synagoge, 19.30 uur
wo 4 november avond : Apeldoorn, Paslaan 18, Synagoge, 20.00 uur
do 5 november avond : ‘s-Gravendeel, Dr. Bossersstraat 11, Geb. Concordia, 20.00 uur
vr 6 november avond : Zeist, De la Reijlaan 42, 20.00 uur
za 7 november morgen : Drachten, De Drait, Flevo 186-194, Mess. Gem. Mayaan Yeshua, 10.00 uur
zo 8 november overdag : Amsterdam, Amsterdams Lyceum, Valeriusplein 15, 10.00 uur, Limmoed.nl

De belangrijkste onderwerpen zijn de situatie in het Midden-Oosten en ons werk voor de slachtoffers van terreur.

Wilt u een spreekbeurt laten houden, mail ons via het contactformulier…
De volgende reeks spreekbeurten is tussen 10 en 17 maart 2016.