Zomerkampen 2013 in Sderot

Uit Sderot ontvingen we het verzoek de zomerkampen te steunen:

3 mei 2013
Beste mijnheer Nihom,

Onze zomerkampen in 2012 waren een groot sukses !
Dit jaar hoopt Reut Sderot nog meer leuke zomerprogramma’s te bieden aan nog meer Sderot kinderen.
Jammergenoeg, zelfs terwijl we dit aan het schrijven zijn, vallen er nog steeds raketten.
Zomerkamp is voor onze kinderen heel belangrijk en een cruciale “afleiding” van de barre realiteit waarin we leven.
Om ons doel te bereiken hebben we uw hulp nodig.

Vorig jaar hebben meer dan 350 kinderen en teenagers genoten van onze zomerkampen en de variatie van activiteiten, beleving en rijke inhoud.
Zonder uw hulp zouden deze kinderen deze zomerkampen niet hebben kunnen bijwonen, in welke hun dagen gevuld waren met vrienden, toegewijde enthousiaste leiding, interessante en waardevolle programmering en dat alles in een goed beveiligde omgeving.

De 2013 zomervakantie nadert snel en wij zijn druk bezig de activiteiten voor dit jaar te plannen
We hopen dat 2013 ons 7e jaar van sukses zal zijn
Zoals altijd willen we de mogelijkheid hebben om een Sderot familie, die anders hun kind niet naar een zomerkamp zou kunnen sturen, te ondersteunen.
Voor veel kinderen is uw financiële bijdrage de enige manier dat zij samen, met vrienden, veilig en bezig zullen zijn gedurende de lange schoolvakantie.

Dit jaar zal de “Reut Sderot Association” 3 zomerkampen organiseren.

Nr.1. Een jeugdkamp voor 100 teenagers van 12 tot 18 jaar.

Nr.2. Afikef kamp voor 260 schoolkinderen, leeftijd van 6 tot 12 jaar, vnl. van slachtofferfamilies.

Nr.3. “After Camp” verlengend dagprogramma voor 56 kinderen van 7 tot 13 jaar, die extra aandacht nodig hebben.

Uw gift heeft de kracht om zo veel kinderen te helpen.

Bij voorbaat dank voor uw gulle steun om mee te zorgen voor onze kinderen.

Odelia ben Porat
Stichting Reut Sderot.