Schoolvakantie 2015 Sderot

Israel, 19 juni 2015

Beste Lechaim vrienden,

Mede namens het bestuur van onze stichting wens ik u een Shabbat Shalom, een goede zondag en een prettig weekend.

Ik vraag u vandaag speciale aandacht voor de schoolvakantie in Sderot tussen 1 en 31 juli.
Tijdens deze vakantie wordt ieder jaar een speciaal zomerkamp voor de in Sderot wonende 500 kinderen georganiseerd. De ouders van 120 kinderen kunnen de kosten, te weten 100 euro, niet betalen.

Het kamp is totaal beveiligd en dus beschermd tegen de nog steeds voortdurende raketaanslagen van de Hamas. Behalve het dagelijks voedsel zijn er speciale activiteiten zoals o.a. een bezoek aan een dierentuin. Sderot ligt in het zuiden en aan de grens met de Gazastrook. Tijdens deze bijzondere vakantie hoeven de kinderen bij een luchtalarm dus niet naar een schuilkelder te rennen.

Gewoontegetrouw reiken wij Odelia de hand en werken mee aan de financiering van het benodigde bedrag. Ik doe een beroep op u ons te helpen en ervoor te zorgen dat ook in Sderot een vakantie een echte ontspanning is.

Dank bij voorbaat, namens het bestuur en namens de kinderen.
Groet en shalom

P.S.: Spreekbeurten zijn van 28/10 – 9/11  en in 2016 van 10/3 – 17/3.

Foundation LeChaim
Bank Identification Code (BIC): RABONL2U
IBANNUMBER: NL87RABO0117723800
or donate via Paypal on www.stichtinglechaim.nl/donatie