Beste mensen,

Wederom dank voor uw giften naar aanleiding van mijn vorige Focus.

Helaas maakt het leger nog steeds een belangrijk onderdeel uit van de Israëlische samenleving.

Daarom dit keer een oproep voor een andere groep van slachtoffers van terreur: onze gewonde soldaten. Ze raken niet alleen gewond, maar zijn vaak voor hun leven fysiek en geestelijk getekend. Zahal Disabled Veterans Organisation zorgt voor deze groep mensen.

Wij willen als stichting ook hen helpen, zij die ons land dag en nacht beschermen.

Velen van ons hebben te veel familieleden en vrienden verloren tijdens de Tweede Wereldoorlog. Als de Joden toen een eigen staat hadden gehad, was dat nooit in deze afschuwelijke aantallen gebeurd.
Daarom is het belangrijk dat Israël er is en dat de staat wordt beveiligd.
Het is onze plicht om deze soldaten te ondersteunen en niet te vergeten.

Shalom,
Harry Nihom

Uw bijdrage kunt u overmaken op Stichting Lechaim, rekeningnummer NL87RABO0117723800