Israel, 14 juli 2018

Beste vrienden,

Terwijl we de sabbat vieren, een dag van rust, is het hier in het zuiden allesbehalve rustig.

Vanaf vanmorgen drie uur worden er onophoudelijk raketten vanuit Gaza op Israël afgeschoten. De kinderen in Sderot zitten in de schuilkelders en mogen er niet uit. Een troosteloze situatie waar geen eind aan lijkt te komen.

U weet dat ik u het weekend nooit stoor, maar dit is een noodsituatie. Het liefst zou ik in mijn auto stappen om de kinderen in Sderot speelgoed te brengen. Doet u mee! Helpt u ons, zodat de stichting geld kan storten voor Odelia, en zij de kinderen in Sderot kan verwennen met een cadeautje. Ze verdienen het.

Shalom en groet

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.