Israel, 16 oktober 2018

Deze Focus ontvangt u van het bestuur omdat Harry een ongelukje is overkomen. Net voor het weekend is hij gevallen en heeft drie ribben gebroken. Nu, vier dagen verder, is hij weer thuis uit het ziekenhuis en verzoekt om een kort berichtje door te sturen: “Ik heb het behoorlijk te pakken. De gebroken ribben inclusief de wonden maken mij het leven moeilijk. Kan amper zitten en me bewegen. Ik lig in bed.en kan me niet concentreren. Shalom, Harry.”
Begin deze maand was er nog het heuglijke feit dat Harry 91 jaar is geworden. Hij is er dankbaar voor deze leeftijd te hebben mogen bereiken.

Zoals u wel bekend is, is er in het zuiden van Israel, langs de Gazagrens veel onrust en stress onder de bewoners door het wekelijkse bombardement met brandvliegers en de dreiging dat terroristen door het grenshek zullen breken. Laten we deze mensen niet vergeten. Misschien kunnen we Harry verrassen. Daarom is ons verzoek aan een ieder om een kleine gift over te maken ten behoeve van de slachtoffers van terreur.

Shalom,
het bestuur van stichting Lechaim

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.