Israel, 4 oktober 2018

Geachte lezer,
Vanwege de Joodse feestdagen hebt u de Focus de laatste weken niet regelmatig ontvangen.

Wel heb ik ook velen van u uitgenodigd om in Nederland een bijeenkomst bij te wonen opdat wij een systeem zouden uitwerken waardoor meer donaties worden ontvangen zodat de slachtoffers van terreur goed zouden worden begeleid.

Het is droef om te constateren dat er gedurende de laatste weken amper geld is ontvangen.

Laten we niet vergeten dat de slachtoffers van terreur door diverse jongeren en ouderen gewond of gedood zijn, en dat dit niet door georganiseerde groepen gebeurt.
Uitzondering is de Gazastrook waar wel door ons leger alles wordt gedaan om de bevolking te beschermen.
Onze taak: slachtoffers financieel de hand reiken opdat zij kunnen leven zoals U en ik. Iedere euro is waardevol.

Dank bij voorbaat.
Namens onze stichting Lechaim
Harry N

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)
* Stichting Lechaim heeft de ANBI status.

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.