Israel, 28 augustus 2018

Geachte lezers,

In de laatste focus heb ik u doorgegeven dat ik tussen 31/8 en 9/9 in Nederland zou zijn.
Maandag j.l. ben ik van de trap gevallen, en mijn rechterhand en linkervoet zijn behoorlijk bezeerd. De doktoren die mij behandeld hebben, hebben mij verboden te vliegen en te rijden. Tot mijn grote spijt heb ik dus enkele afspraken en een vergadering moeten afzeggen.

Belangrijk onderwerp zou geweest zijn, hoe steun te geven aan de slachtoffers van terreur. Ik wil geen verkeerd gebruik maken van mijn bericht aan u. Maar ik zou het toch wel bijzonder waarderen als u ons bestuur financieel helpt met haar opdracht. Iedere euro is waardevol en helpt de slachtoffers van terreur.

Ik houd u op de hoogte en hoop in staat te zijn u op korte termijn de Focus op Israel weer te sturen.
Vriendelijke groeten en shalom,

(Rabobank Voorne-Putten Rozenburg)

Wekelijks ontvangt u gratis de Focus met nieuws uit Israel, en soms vragen wij u om het werk onder slachtoffers van terreur te steunen. U kunt ons regelmatig steunen door zelf een periodieke overboeking in te stellen in uw Internetbankieren. U kunt dan zelf de termijn en het bedrag instellen en veranderen wanneer u dat wilt.